Wednesday, December 20, 2017

Eziclean vs peluntur



Beza antara sabun eziclean dan peluntur, eziclean nie cuci2 baju berwarna color baju berwarna tidak pudar malah makin cerah mcm baru...

Untuk baju putih pulak baju dan kasut sekolah makin putih seperti baru.. X de kesan2 kuning yg mcm kasut sekolah bila direndam dengan peluntur....

Dan super jimat..
Nak tak tips berjimat???

Tips ni memang berbaloi untuk semua ,jimat sebab boleh jimat tenaga,jimat wang dan masa.

Tak guna tenaga yg banyak pun..sbb rendam je boleh bersih.tak perlu nk duduk lama2 dalam bilik air.kena piliheziclean la..baru betul jimat.

Dah ada yang senang kenapa nak pilih yang susah kan?
Cuma rendam malam besok berus2 manja saja.
Cukup mudah... Kotoran dah sedia tertanggal dalam rendaman...

Nk jimat macam saya???

Jom pm@ whatssapp
www.wasap.my/60136844409

#eziprojectsuccessful
#eziprojectBiz4All
#bisnessemudahABC
#ezicleansabunmagic

No comments:

Post a Comment